سبد خرید شما خالی است.
شرکت فیدار فلز سپاهان
خداوند متعال را شاکر و خرسندم که در ظل توجهات حق تعالی، در کنار مسئولین، مدیران و کارکنان فرهیخته و پرتلاش خانواده بزرگ و خوش نام شرکت فیدار فلز سپاهان که بیش از سه دهه سابقه اجرایی را پیشینه خود دارند، چند سالگی تاسیس شرکت را جشن میگیریم. شرکت فیدار فلز سپاهان این توفیق را دارد که با استعانت از ذات اقدس حق و اعتقاد به ارزش های الهی و بهره گیری از سرمایه عظیم نیروی انسانی متخصص ، متعهد ، با تعهد و در اختیار داشتن ماشین آلات تخصصی ، در ایجاد و اشتغال و کارآفرینی در عرصه سازندگی میهن اسلامی حضور فعال داشته باشد راهبرد شرکت فیدار فلز سپاهان مشارکت موثر با دیگر شرکت های توانمند و ایجاد هم افزایی جهت توسعه بازار کسب و کار و حضور حرفه ای در داخل و حوزه بین الملل می باشد. شرکت فیدار فلز خود را متعهد به پیاده سازی استانداردهای مدیریت پروژه، نظام مدیریت کیفیت، ایمنی و محیط زیست و سرعت و دقت و انجام مسئولیت های اجتماعی می داند و با تکیه بر دانش و فن آوری روز دنیا ، کسب رضایت کارفرمایان و مشاورین محترم و کلیه ذینفعان و هم وندان را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است و همواره با بکارگیری ماشین آلات و ابزار تخصصی به روز سعی در افزایش راندمان و بهره وری و بهبود مستمر عملکرد شرکت خود را دارد. مدیریت شرکت براین باور است که با بهره گیری از خلاقیت و نوآوری نیروهای با انگیزه و جوان و استفاده از تجربیات ارزشمند و ذی قیمت پیشکسوتان عرصه سازندگی و رعایت اصل مشتری مداری خواهد توانست به عنوان چند شرکت برتر و سرآمد در عرصه صنعت ، عمران و آبادانی میهن اسلامی همواره نقش آفرینی نماید.
پرسنل شرکت
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.
استراتژی و چشم انداز
بیانیه چشم انداز یک سند تجاری است که اهداف فعلی و آینده یک سازمان را بیان می کند. چشم انداز یک شرکت باید با ماموریت، برنامه تجاری، برنامه استراتژیک و فرهنگ سازمانی آن هماهنگ باشد. بیانیه چشم انداز فقط در تجارت استفاده نمی شود. سازمان های غیرانتفاعی و ادارات دولتی نیز از آنها برای تعیین اهداف استراتژیک استفاده می کنند.
با توجه به اینکه عموماً استعارهی سفر و جاده را برای استراتژی به کار میبرند، ناخودآگاه احساس میکنیم که این سوال، واضح و بدیهی است. یا لااقل، به اندازهی سایر بحثها در مدیریت استراتژیک، دشوار و چالشبرانگیز نیست.
اما فراموش نکنیم که در سفر، به هر حال جادهای وجود دارد و جهتهای کلی مشخص است. اما در محیط کسب و کار، به کجا میخواهیم برویم به هیچ وجه سوال سادهای نیست.
پس دقت کنیم